Wednesday 23 February 2011

new experience....

HOBI BARU....:)))

td smpi2 je kt tmpt keje cm bese..kmas ckit butik aku 2...<berangan>...n lepak2 jp ngn k.syana...tgk tv..borak2 ngumpat xde keje...biase r pompuan mne reti nk diam mulut...
sdp2 borak k.syana bukak la topik sal jahit2 manik nie....peehhhh...benda baru r kira....

'yana...ko nk x blaja jait manik??'....
'jahit manik??mne penah yana blaja wt manik kak...xminat sgt la...angah yna dlu suh blaja pon yana xnk...' dlm ati nk gak cube ne tau...ade bakat ke kn....huhu...
'pe kate akk ari nie kite start jait manik...ala..ko tgk2 je akk wt dlu...t ko ikut la...'
'ermmm....ok gak...yna try la...xcntik yna xtau....'
bile g nk blaja an...bnda bru kn....tgn yg kasar nie mne tau lembut plak....hahahakkk!!

hal kisahnya...
bila da tgk la si k.syana 2 wt manik excited plak la aku nk blaja kn....
aku pon try la buat...
sah2 dapat tngkp cra jahit manik 2 dr org yg profesional cm k.syana 2....
kra pluang la gak tok aku..
nk blaja kt luar pon mahal....bak kate angah aku...'g je keje ngn maklong 2...cr pengalamn....kutip ilmu sebanyak yg boleh....'ermmm.....
cakkk...cakkkk...cakkkk....btl kate cicak...ckp angah aku tu btl....
knnn...
dpt baja benda BARU....n latest design....

seharian aku ralit wt benda alh 2....memg xpndang da rs nk wt keje len...insyaallh...klu bju yg aku jait manik 2 siap....AKU SHOW KT KORANGGGG TAU!!!...Huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment